nedjelja, 27. kolovoza 2023.

Tebe tražim...

 ..Tako snažno želim, 

Da ti čujem glas, samo...

...i umišljam o tebi...sanjarim...

Izdižem i idealizujem...

Tako strašno želim...

Da si tu...kraj mene...

...i utopljeni provodimo ,

Sve dane, omamljeni , sneni...

I kad naslutim loše...

Neka jeste uvek dobro...

...kada njuh me vara,

nek sve bude čisto...

...sa osmehom u očima...

...sa suzama na licu...

Kao med i hleb, da delimo na isto

Ti moj si štit !...

U nevremenu luda...

Oaza si mog spokoja...

U pustinji svog bluda...

Koliko god da znam,

da na horizontu jesi...

Plivaću ka bespuću...

...i besomučno plivaću ...

Da pronađem te negde,

Ma gde zalutala da jesi...

I predati te neću lako...!!


          ...Heks - A - Sens---


I so Strongly want to

hear your voice, only.

 Imagining and dreaming about you ... 

... rise, and idealize you 

 So terrible...I wish,

That you were here 

...next to me... 

   And drowned spend, all the days, 

stunned, sleepy ... 

and when i feel a something bad  

Let it always be good ... 

... when the Sniff cheating me on, 

let it all keep it clean ... 

... with a smile in the eyes ... 

... with a tears on the face ... 

like bread and flour dust 

that we share on the same pieces 

You're my shield !... 

in the crazy unweather... 

You are my Oasis of peace ...

in the desert of all fornication ... 

As much as i know, 

that you are on the horizon ... 

I'm gonna swim, to the middle of nowhere ... 

... and savagely gonna swim ... to find You somewhere, 

no matter where lost You are ...

And I will not surrender easily !!!


...Heks - A - Sens---

Nema komentara:

Objavi komentar

Sreća vs nesreća

 Kad se kaže, kako nekog sreća prati, samo se površno nekom daju epiteti bez dubljeg analitičnog upliva.  Ne!, njega ne prati nikakva sreća,...